Fokus på beautybloggar, del 5

Ny dag, ny blogg. Idag tipsar jag om Sublimt.

Hos Sublimt hittar man alltid nyttiga tips på bra produkter, fina sminkningar, tävlingar och recensioner. Här hittar man också riktigt bra bilder på olika MAC-pigment. Bloggen har fått en ny design ganska nyligt och den blev verkligen bra, jag gillar den. Här bjuds vi då och då på en bloggrunda och kan läsa lite kort om vad andra beautybloggare skrivit om i veckan, och klicka oss vidare om vi vill. 

En kategori hos Sublimt som jag tycker är mycket bra och intressant heter "Underkänt". Ofta får vi läsa positiva recensioner och de är ju naturligtvis också bra, men recensioner av den här typen, där produkter sågas är precis lika bra men inte alls lika vanliga. 

Sublimt bjuder helt klart på de snyggaste LOTD bilderna i den svenska bloggvärlden enligt mig. Färgerna blir alltid bra och nästan allt ser så läckert ut att man får lust att ta plånboken och springa ut på stan så att man själv kan få så där fina läppar.

Ta mig till Sublimt! 



Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0