Imju Fiberwig

En produkt jag har spanat på i veckan är Fiber Mascara från Imju, ett innovativt märke som tydligen är ganska stort i Japan.  Vitsen med den här mascaran är givetvis att den ska ge en lösögonfrans- look. Mascaran innehåller microfibrer och om jag har förstått allting rätt så är den en slags tubmascara, den ska "create a long lasting film coat around your natural lashes" och ska gå att tvätta bort med hjälp av enbart varmt vatten, men den ska ändå vara vattenfast..


Fiberwig

Bild lånad från Sephora.


Jag har sett en del EOTD bilder där folk använder den här mascaran, och den verkar verkligen vara en sån där WOW mascara. På internet säljs den bara hos Sephora, men jag har hört ryktas att den säljs på NK i Stockholm.



Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0