Den där matta bronzern...

... som jag nämnde tidigare visade sig vara en riktig hit! Jag älskar den! Den kommer också från Lumene och är en mineral bronzer, Lumene Arctic sun mineral bronzer och jag har den i nyansen 01 Sunrise.



Som ni ser är inte den här förpackningen speciellt upphetsande (precis som med mineralfoundationen jag hyllade tidigare, kan ni inte göra de lite roligare Lumene? Lite guld eller metall eller något...lite plus för den pressade solen får ni i alla fall) men det gör inte så mycket när innehållet är så bra som det är. Man kan nästa tro att Lumene har sponsrat mig, den här lilla dosan och mineralfoundationen från samma märke är ju de två produkterna som jag har hyllat mest hittills i år, men tro mig; det gör de inte. Det råkar bara vara så att de här två produkterna är sjukt bra.

Bronzern är helt matt, inte ett enda litet glitterkorn så långt ögat kan nå. Nyansen är perfekt för mig och drar inte ett dugg åt orange som jag annars tycker att bronzers kan göra. Den är lätt att få jämn och håller länge, tror att den kostade någonstans mellan 100-150:- om jag inte minns fel vilket är ett bra pris för det man får. Har använt den nästan dagligen i ca en månad nu och jag har inte ens kommit förbi den pressade solen, så den är dryg också.

Kort sagt: vill du ha en matt bronzer spana in denna godbit!




Era kommentarer
Postat av: Anonym

innehållet låter för bra för att vara sann.. men som du beskriver förpackningen inte så söt, blå enkel typ fast hade den varit finare hade man nog fått betala mer! skall kolla denna på stan idag ;D tack för tipset då jag är ute efter en matt brozer

2011-08-04 @ 16:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0