Melba

Här kommer en bild på rouget jag köpte i Stockholm. Det är ett matt rouge från MAC i nyansen Melba som är en riktigt peachy färg som passar utmärkt på sommaren. Med lite lättare hand tror jag nog att det kommer att vara fint på vintern också, just nu är jag stormförtjust i det och speciellt att det är matt. Jag har inte haft något rouge från MAC tidigare så det här är mitt första och jag gillar det. Jämfört med de från MUS så är det här lättare att få skirt, men det går ändå att bygga intensitet. Nu tror jag att jag behöver en rougeborste från MAC för att få det ultimata resultatet, men det finns inte i budgeten just nu så det får vänta ett tag till.




En swatch på rouget, den blev inte så skarp men jag tror att ni får en uppfattning om färgen ändå. Jag har överdrivit appliceringen här så att ni ska se lite bättre.






Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0