Ysl Volume effet faux cils

är också en mascara jag har haft nöjet att prova på sistone. Egentligen köpte jag den till min kära mor, men hon lät mig prova den också och givetvis var jag nyfiken som få, jag har ju aldrig provat denna förut.



Kolla bara på hylsan!!! Aah, lyx när den är som bäst. I alla fall i beautyväg. Den har tyngd, den är guldig, Ysl loggan finns där och den bara skriker glamour. Älskar den.



Här är en bild på mina fransar med ett lager mascara. De blir lååånga, får lite volym och blir ordentligt svarta. En liten tendens till klumpar men det är nog mest ett handhavande fel. Den fäller inte mer än normalt och sitter där den ska en hel dag på jobbet. Mot kvällen kan man hitta någon liten flaga under ögat, men efter 10 timmar är det ganska okej för mig. En mystisk sak dock är att den är parfymerad, känns lite onödigt och irriterar lite grann, men resultatet blir så fint så det kan jag lätt leva med.



Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0