Reviderat omdöme - Carmex

Alltså jag måste säga att jag har ändrat åsikt om Carmex. När jag provade det för flera veckor sen och jämförde det med Nueva så tyckte jag bara att det var lite lite bättre än Nueva. Men nu när jag går omkring och är lite förkyld och har hemskt torra och spruckna läppar så har jag provat igen och totalt ändrat åsikt.





Det här stiftet fixade mina spruckna och fnasiga läppar på ett kick, jag la på ett lager när jag gick och la mig på kvällen och på morgonen var det en solklar skillnad, läpparna var mjukare och sprickorna var inte lika stora längre. Visst, det luktar fortfarande lim men det spelar liksom ingen roll när stiftet gör mirakel för läpparna. När läpparna bara är lite torra är det kanske inte så stor skillnad på Carmex eller Nueva, men de riktigt svåra fallen rår inte Nueva (eller något annat jag provat) på, men det gör Carmex!


Så, nytt betyg: 5/5





Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0