NOTD: China Glaze - Ravishing, Dahling

Härom dagen var jag på besök hos min kära vän och kollega B2, och några dagar innan hade hon fått en laddning lack från H2T, så givetvis var jag snabb att provlacka med ett lack som Sminkan en gång var så snäll och postade ett inlägg om för min skull. Lacket heter ravishing, dahling och kommer från China Glaze.




Först var jag lite skeptisk, det såg inte alls lika fint ut i flaskan som på Sminkans bilder, men jag provade ändå och det ångrar jag inte. Så fint, så fint! Lite mörkare än på bilden är det nog i vanligt lampsken, den här bilden är fotad i fönstret i dagsljus. Perfekt lack nu till hösten, nu är jag ännu mer övertygad om att jag måste måste måste ha det här. Konsistensen var ganska tunn, det flöt ut bra på nageln och var helt enkelt lätt att lacka med. Två lager gav helt okej täckning, kanske kan man ana den där lilla kanten lite grann, men inte tillräckligt för att det ska störa mig nämnvärt.

Ibland ser det här lacket väldigt brunt ut, men för det mesta är det mörkt rött med en dragning åt brunt bara, så höstigt och mysigt och mustigt på något sätt! 


                                                                                         




Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0