NOTD: OPI An Affair In Red Square

Så landade det äntligen i brevlådan, det hett efterlängtade An affair in red square. Färgen såg ljuvlig ut i flaskan och självklart bytte jag lack på naglarna på en gång.






Utan blixt i dagsljus.





Utan blixt i dagsljus igen.

Lacket är ganska tjockt och jag blev faktiskt lite besviken. Det blir lätt randigt och vill nästan klumpa sig lite, så det var ganska svårmålat tycker jag. Färgen är ganska djupt röd och har en fin metallic finish, fick faktiskt höra att det såg ut som billack, haha. Själv tänker jag mer på en femme fatale än på billack när jag tittar på det här lacket, det är helt enkelt en väldigt klassisk och vacker röd nyans. Trots att det är svårmålat kommer jag säkert lacka med det igen, just för att nyansen är så vacker.



Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0