Penslar, penslar...



Här är lite bilder på mitt set med hela 32 st penslar, fyndade på e-bay av bun bun city, via supergulliga Rouaa. I det här setet hittar jag alla penslar jag behöver och några till. Skrev lite kort om dem tidigare i sommar och lovade att återkomma. Så här har ni fler bilder, och ett kort litet omdöme.









Penslarna är av bra kvalitet, några är av syntet men de flesta är av naturhår, sen finns det med några skumapplikatorer också. De har inte tappat några hår, förutom direkt vid första tvätten då det föll några strån men det är ju knappast ovanligt tycker jag. Det är bra stuns i dem och de spretar inte ut åt något håll. Tror att jag gav kring två hundra kronor för dessa, och det är ju fruktansvärt billigt, nästan för bra för att vara sant, men det är det. Äh, finns inte så mycket att skriva. Bra penslar för billig peng. Köp, köp!!









Era kommentarer
Postat av: Badbomben

vilket fantastiskt set. Har aldrig köpt nåt på ebay, månne jag också vågar. Bra att veta nån pålitlig säljare iaf:)

2008-09-01 @ 09:00:19
URL: http://badbomben.blogspot.com
Postat av: Ida

Badis: ja, det finns ritkigt bra penslar i det här setet, och mängden är ju så pass stor att det är svårt att sakna någon pensel, det enda jag brukar komplettera med är en foundationpensel. våga våga! :) såå värt det!

2008-09-01 @ 18:07:26
URL: http://lovelythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0