Tjuvstart

Nu ska jag sova, och i morgon kommer jag att resa hela dagen, så då finns det ingen tid för att posta några inlägg. Men i morgon är det trots allt dags för min första gemensamma Pret-ty recension med nätverket, och det vill jag ju inte missa. Den här gången ska vi recensera concealers, och jag har hittat ett riktigt guldkorn som jag så klart vill tipsa er om, så jag tjuvstartar lite och postar inlägget redan idag, det är ju bara ca en och en halv timme kvar tills det är söndag så det är ju inte så mycket fusk egentligen.. :) Vill ni läsa fler recensioner av andra nätverkare ska ni så klart kika in på Pret-ty!


Ha en fortsatt trevlig helg allihop!!



Era kommentarer
Postat av: Tolla

Hej!

Jag har också ett tips som alla Ni bör titta in på

http://xn--vlaboden-0za.se/



Världens bästa nageldesign metod som knappt kostar något!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0