Damernas värld + FACE

Som så många andra hakade jag på prenumerations erbjudandet från Damernas Värld. Och det är inte för att jag älskar tidningen, för den har jag faktiskt aldrig läst innan. Men premierna man fick med är ju helt outstanding! En geleyliner + pensel från FACE och så Sex and the City DVD:n, hela kalaset gick på under hundringen och då fick man såklart några nummer av DV också.



Här är eyelinern, penseln och första numret av tidningen, DVD:n kommer senare. Tidningen var faktiskt bättre än jag trodde, fanns en del beauty i den som va rkul att läsa.

När jag öppnade bukren med eyeliner blev jag lite tveksam, den såg sprucken ut så jag trodde att den var torr och tråkig. Men när jag petade lite i den visade det sig att så var inte fallet. Här är en bild på eyelinern, fotade inte sprickorna innan jag hann pilla i den, blev så ivrig.. haha



Den är i alla fall krämig och inte alls så torr som jag trodde. Bra svärta och den verkar ha okej hållbarhet också.



Era kommentarer
Postat av: Maria

Den färgen var hur fin som helst!

2008-12-18 @ 20:44:26
URL: http://blondielogistic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0