NOTD: Maybelline nr.116

Här kommer en NOTD med ett lack fran Maybelline, det är en del av Watershine Diamonds och heter nr.116 Pearl Shine.



Här ser ni ett lager, långt ifrån täckande, men det kan vara fint att bära så här också, som ett skirt skimmer.



Här är två lager, det täcker bra men ett lager till skulle nog inte skada. Färgen är precis som skimrande pärlor, jag tycker om det här lacket jättemycket. Det är lättmålat, har en fin färg, skimrar och har en ganska bra torktid. Perfekt för de dagar då du vill ha något diskret men ändå inte ha helt nakna naglar. Det här lacket hamnar faktiskt ofta på tånaglarna, där passar det fint. Dessutom är det bra på sommaren, matchar en solbränna fint!

         




Era kommentarer
Postat av: Peter

Snyggt diskret lack IDA! Jag ska arbeta i helgen så inga målade naglar för min del. Ps tips på snyggt lack - CREATIVE(Dark Secret). Trevlig Helg/Peter

2008-12-19 @ 21:52:29
Postat av: Sminkan

Ser jättefint ut!

2008-12-20 @ 12:26:18
Postat av: Ida

Peter: tackar, för tipset och komplimangen :)



Sminkan: tack! ibland är det skönt med en ljus färg, annars dras jag ju mest till mörka röda nyanser

2008-12-20 @ 23:28:15
URL: http://lvoelythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0