Pret-tys bloggtema v.48

Missade bloggtemat förra veckan, men bättre sent än aldrig....!  :)

Temat var: lista dina topp-3 nagellack.

Det är svårt att välja, på hösten vill jag ha mörkare, på sommaren ljusare så det skiftar ju, men rosa och rött hänger alltid med. Här kommer mina topp-3 favoriter just nu:


1.  China Glaze Ravishing Dahling



Ironiskt nog ett lack som jag inte ens äger, lackade med det när jag var och hälsade på hos min vän Kristin, och det var kärlek vid första pensel-draget. I det här ljuset ser det ganska ljust ut, men som ni ser på bilden här nedan så beror det bara på det direkta dagsljuset, egentligen är det mörkare. Ett bra höst-lack!


 


2. Essie Movers & Shakers



Från början var jag tveksam men det här lacket växer i mina ögon för varje gång. Jelly-finish, ljust och ett riktigt  "glad-
lack"


3. OPI An affair in red square



Vad kan man säga? Det perfekta, klassiskt röda lacket!



Era kommentarer
Postat av: RM

Fina färger! :)

2008-12-04 @ 09:25:54
URL: http://recenseramera.blogg.se/
Postat av: Peter

Tipsar om OPI-Moonsoner or later, klassiskt rödorange, grymt på tånaglarna till sommaren!

2008-12-04 @ 16:35:26
Postat av: Ida

RM: Jo, de är riktigt fina alla tre, fast helst hade man förstås velat välja fler än tre... :S



Peter: ah, det är också fint. du verkar falla för röd-orangea toner, men det är snyggt tycker jag! :) Enda problemet med nagellack är hur man ska få plats med alla?! :)

2008-12-05 @ 21:21:10
URL: http://lovelythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0