Julklappstips - väldoft

Okej, jag vet att det har blivit lite mycket Pashion här på enaste tid, och så kommer det nog att vara ett litet tag framöver, men det är bara för att jag så sällan får chans att spana in lite roligare märken än L'oreal, Isa Dora, Lancome och det gamla gänget så när jag väl får det så blir jag lite begeistrad, ni får ursäkta. :)

Nå. här kommer då i alla fall ett julklappstips som jag spanade in på Pashion, en läcker liten sammets pouch med en ljuvlig liten flaska med väldoftande innehåll från lyxiga Agent Provocateur.





En sensuell doft med indisk saffran, marockansk ros, egyptisk jasmin, fransk magnolia och vit gardenia. Flaskan innehåller 25ml och priset är 195:-

Ni hittar den som sagt hos Pashion.



Era kommentarer
Postat av: inthemake

Ohh den är ju så fin, jag gillar dessutom doften ;)

2008-12-08 @ 11:33:28
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0