MUS dramatic och diva

När jag höll upp de här två bredvid varandra tyckte jag direkt att de är väldigt snarlika.



Dramatic till vänster och Diva till höger.

Men nu när jag har hunnit fingra lite på dem och prova dem vid olika tillfällen och i olika kombinationer så vill jag inte vara utan någon av dem. Det är lite mer djup i dramatic, lite mer drag i färgen,när jag applicerar denna skugga känner jag mig alltid nöjd. Diva å andra sidan passar nog bättre som vardagsskugga än dramatic. Diva drar mer åt brunt/mauve än vad dramatic gör och är därmed lättare att kombinera med andra bruna/beigea färger. Snäppet mer lättburen helt enkelt, och den jag sträcker mig efter om jag måste sminka mig tidigt på morgonen och inte har alltför mycket tid att lägga ner.



Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0