NARS the multiple Copacabana

I förra veckan fick jag hem mitt efterlängtade NARS stift the multiple i färgen copacabana.




Det här är min första NARS produkt någonsin, så jag var ganska nyfiken och förväntansfull när jag fick stiftet i min hand. Spontant tyckte jag att hylsan var snygg men att stiftet inte såg mycket ut för världen. Men oj, så fel jag hade!
Copacabana är min nya bästa kompis och vi har redan hunnit shoppa, strosa runt på stan och gå på festival tilsammans. Copacabana get ett jätte snyggt skimmer, eller skimmer är fel ord, copacabana ger LYSTER, precis den där svårfångade lystern man ofta ser på bilder och längtar efter (ett strålande exempel är J Lo), och passar i alla sammanhang.

Applicerad skirt ger det ett nästan omärkbart resultat, det där lilla extra som får folk att undra vad det är man har sminkat sig med, och man applicerar lite mer så ger copacabana jätte fint skimmer. Hittils har jag provat använda copacabana under ögonbrynet, på kindbenets högsta punkt, tillsammans med ett rouge, på ögonlocket....ja man kan komibnera det lite hur som helst. Men mest gillar jag att ha det på "c:et" (kring yttre ögonvrån och en bit ut på kindbenet, om ni förstår hur jag menar),där ger det vacker lyster och "makes me sparkle", klyschigt men helt sant.

Här är en swatch när jag har applicerat copacabana ganska kraftigt på handen, så att ni får en uppfattning om hur färgen ser ut.




Hållbarheten är helt okej, blir definitivt bättre med primer under men så är det ju med mycket annat också. Utan primer håller copacabana ett par- tre timmar utan att mattas eller försvagas, med primer håller copacabana det dubbla,minst.

Det kommer att ta en evighet att göra slut på stiftet, det är så himla drygt. Vilket är bra!

Jag ger Copacabana 5/5 i betyg!





Era kommentarer
Postat av: Rouaa

precis som FACE Stockholm Dignity. Jag använder det som highlighter. ser ut att nästan ha samma nyans.

2008-07-05 @ 02:56:35
URL: http://rouaa.blogg.se/
Postat av: Ida

Rouaa: Ska spana på den nästa gång jag kommer i närheten av en FACE affär, om den är liknande kanske den är värd att slå till på i framtiden, copacabana är ju ganska pricey

2008-07-05 @ 16:11:21
URL: http://lovelythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0