Paket från Satine

Igår fick jag ett paket från Satine, bara av att titta på det blev man lite gladare. Alla grejer jag beställt kom i ett vadderat kuvert, som var glansigt rosa! Inuti paketet hittade jag, förutom mina varor, ett litet visitkort med en hälsning från Satine där de önskar att jag ska bli nöjd med det jag beställt. Det är de små sakerna som gör skillnad, och det i kombination med att jag fick med en pensel från TINte i gåva gav Satine många pluspoäng i mina ögon. Det var första gången jag beställde något därifrån, men definitivt inte sista!



Jag slog till på Satines TINte-rea och beställde två burkar shimmering facepearls, i nyanserna rose petal och nikki pink. Samtidigt beställde jag två TINte flavoured lipshine, i nyanserna peachie sheen och cake. Tänkte först slå till på pink lemonade, men den var tyvärr slut. På bilden är penseln jag fick i gåva också med. Den är mjuk och följsam, återkommer när jag testat den några gånger.



Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0