Lancôme shopping!

Här är två raringar som slank med när jag var en runda på stan förra veckan.



Skuggan till vänster heter nr.407 Intense Violet, och den till höger heter nr.613 Somptuous Emerald.

Som ni ser är den ena riktigt läckert lila, och den andra är smaragdgrön, så himla fin!


  

Här ser ni små bilde rpå dem i kallt skymningsljus, den första var i lampsken, båda utan blixt.


     

Här kommer två swatches, den ena är som ni ser i kallt skymningsljus och den andra i "varmt" lampsken.

Har inte provat dem så mycket ännu, men första intrycket är definitivt bra. Fast det brukar det ju vara med Lancôme, nu för tiden väntar jag mig det när jag köper något av dem för hittills har jag inte blivit besviken på någon av deras make-up. Åter till skuggorna, de är mjuka, har bra pigment och är lätta att sudda och använda. Förresten har jag inte ens någon primer på bilderna ovan, och de är utmärkta ändå, precis som det ska vara.








P.S. Jag köpte dem på rea, om jag inte minns fel gav jag 85:- / styck...... känns bra kan man lugnt säga! :)


 



Era kommentarer
Postat av: Fåfängan

Den lila var helt underbart fin!

2008-11-21 @ 17:05:29
URL: http://fafangan.blogspot.com
Postat av: Ida

Fåfängan: visst är den? du passar så fint i lila också, kika på den irl om du får tillfälle, de tär den värd :)

2008-11-24 @ 16:56:09
URL: http://lovelythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0