Nyfiken på - TOMMYGUNS!

Hårvård och styling känns alltid aktuellt för mig, och trots att jag har mina favoriter så spanar jag alltid efter nya, bättre och mer spännande produkter. Just nu är det ju väldigt trendigt med naturliga beautyprods, och det är en trend jag gillar. Som resultat av detta har jag letat lite efter hårvård + styling som känns naturlig och snällare för håret. Det jag fann var... TOMMYGUNNS! 

 
TOMMYGUNS


Produkterna finns hos Eleven, och så här skriver de:

"TOMMYGUNS kan hår! Genom deras erfarenheter från arbetet på salong och med hårvårdsprodukter så kombinerar de nytänkande med hög kvalité och skapar naturinspirerade nya schampon, balsam och stylingprodukter.

Deras produkter är framställda av naturliga, verksamma ingredienser som gör dem speciella och unika. Bland annat hittar du plommon, blåbär, fikon, granatäpple, salvia och basilika i deras hårvårdsprodukter."



De tre produkter jag är mest nyfiken på är dessa; två vårdande prods och så till sist en glansgivande stylingprod:


TOMMYGUNS Nettle & Burdock Shampoo


Nettle & Burdock Shampoo

För undernärt/skadat, torrt hår. Detta schampo innehåller nässla som varsamt vårdar och lugnar hårbotten. Kardborre ger näring och nytt liv åt ditt hår. Den ger en skonsam, naturlig rengöring mot daglig smuts

95:-


TOMMYGUNS Nettle, Burdock & Avocado Conditioner


Nettle, Burdock & Avocado Conditioner

För sprött och torrt hår. Detta balsam innehåller avokado för föryngring och behandling som stimulerar hårbotten. Nettle för att svalka och lugna. Burdock för att tillföra näring.


100:-


TOMMYGUNS Weather Protect Dew Drops


Weather Protect Dew Drops


Med jojobaolja och e-vitamin. Gnistra, lys och skin i all glans. En liten droppe Micracle Dew hjälper till att göra ditt hår starkare, mjukare och silkigare. Lite blir mycket, känn och upplev magin med denna värdefulla dagg.

130:-






Era kommentarer
Postat av: RM

Ser ut som bra produkter. Har inte provat märket. :)

2008-11-17 @ 00:27:46
URL: http://[email protected]
Postat av: Ida

RM: Visst gör det?! Man blir så nyfiken! :)

2008-11-17 @ 16:59:24
URL: http://lovelythings.blogg.se/
Postat av: Josephine

Tommyguns finns även på kicks, då slipper man ju skicka efter och kan "provsniffa" innan man köper :)

2008-11-17 @ 17:42:59
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Postat av: Ida

Josephine: åh, tack för tipset! :) det ska jag spana in

2008-11-17 @ 23:47:36
URL: http://lovelythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0