Scandinavian Formula Värmespray

Sist ut blir värmesprayen från SF.






Den här sprayen skyddar ditt hår från värmeskador vid användande av plattång, hårfön och även dagar när du är ute i solen. Precis som de andra produkterna jag testat doftar den mycket svagt av hallon. Måste säga att jag faktiskt tycker att det är skönt att produkterna inte doftar så mycket, i regel avslutar jag hår-stylingen med spray och det blir lätt för många olika dofter när man inte använder allt ur samma serie.

Priset är även här 79:- och det är ett bra pris som gör det möjligt att prova på många produkter ur en serie. Håret blir lite mindre frizzigt med den här sprayen, och det får lite glans också. Det känns som att håret faktiskt blir skyddat och inte lika uttorkat när man använder den här sprayen innan plattång eller locktång, den gör alltså sitt jobb. Jag gillar den, prova ni också!



Betyg: 4/5



 




Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0