Dagens ros!

Går helt klart till Amanda på MUS i Umeå! Förutom att hon är en grymt duktig mua, det var hon som sminkade mig sist jag var där, så är hon hur hjälpsam som helst också. Jag ringde henne på onsdag om att jag ville köpa en necessär, och på torsdag när jag kom hem låg den i min brevlåda. Snabbt marscherat! Jag blev sååå glad och tacksam, det kallar jag service! :) Tack Amanda!







Så här ser den ut på utsidan, inte så upphetsande men svart och stilren. Den är klassisk och jag kommer inte att ledsna på den på många år.







Men det är på insidan som det bästa finns. Titta bara, tre praktiska små necessärer i necessären som sitter fast med kardborre och går att lyfta ur om man tex vill ta med en del i handväskan. De här små necessärerna/fickorna är helt perfekta att ha mina MUS grejer i. Och det blir så överskådligt när det är tre små också; skuggor och rouge i ett, gloss och stift i ett (kanske lite penslar också om jag inte vill ha med ett helt fodral) och så primer, foundation och concealers i ett. På ovansidan finns det ett genomskinligt fack och där passar alla pennor perfekt. Ja det här är min nya rese-bästis!





Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0