EOTD the first one

Jag har aldrig publicerat någon EOTD eller FOTD här på bloggen, det är bara naglar som har visats upp, men idag tänkte jag faktiskt visa er en EOTD från helgen. Lite nervöst är det allt. Det är första gången och det är inte perfekt, så be nice. Men det blev faktiskt ganska bra tycker jag..

                 




Skuggorna jag har använt är Crow från MUS, en silvrig skugga från L'oreal och den ljusaste skuggan i min palett från Stila. Som bas har jag använt den ljusaste delen av MUS cover all mix. Pennan är Le Crayon Kohl från Lancome i svart så klart. Ögonbrynen är ifyllda med en superbra och billig penna från H&M, som highlighter använde jag The Multiple Coapacabana från NARS och fransarna pryds av Clinique High Impact. Thats it. Resultatet var lite mörkare i verkligheten än på bild och jag matchade det hela med ljusa glossiga läppar.




Era kommentarer
Postat av: inthemake

Ser jättefint ut :) underbart skimmer...;)

2008-10-21 @ 09:28:18
URL: http://inthemake.se
Postat av: Ida

INTHEMAKE: Tack så mycket! :)

2008-10-22 @ 21:00:45
URL: http://lovelythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0