Paket!

Förutom paketet från MUS i Umeå så fick jag ett paket från CéstCa i torsdags också. Jag la in min beställning där på onsdag kväll förra veckan om jag minns rätt, på tisdag den här veckan hörde Cilla på CéstCa av sig och meddelade att det blivit problem med frakten, hon beklagade och som kompensation skulle hon skicka med en liten överraskning. Så när paketet landade i lådan var jag riktigt nyfiken. Och vilken kompensation sen!!







Det jag beställde, för övrigt till ett mycket bra pris;220:- för båda produkterna, var Match Book från TINte i Smokey Eyes och Carmex Click Stick. Det jag fick som kompensation var alltså TINte Shimmering Facepearls i Vanilla Sky och TINte Flavoured Lipshine i Pink Lemonade + ett mysigt doftljus från Karma. Bra va?! Det tycker jag var riktigt generöst, med tanke på att det endast tog SEX arbetsdagar från beställning till leverans, det är inte någon skandalös fördröjning direkt.


Och nu har jag äntligen en Smokey Eyes palett, ska testa så snart som möjligt, jag återkommer...!






Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0