Pret-ty tema v.40

Ojoj, det har varit lite tyst här förra veckan och därför kommer bloggtemat för v.40 på Pret-ty lite sent, det var: Lösögonfransar, glitter och glam, förslaget kommer från Rocketqueen. Spontant känns det här som ett jätteroligt tema, vem gillar inte lite glam? Yay!


Hos Eleven finns det givetvis massor, här kommer en produkt som föll mig i smaken:



Eyeko Sparkle Powder

Eyeko Sparkle Powder är en rosa puderpuff späckad med skimmer och glitter, dessutom doftar pudret godis. Sa jag att den är rosa? Skimmer och glitter känns glammigt i mina ögon, i lagom mängd givetvis. Fast vad som är lagom bestämmer man ju helt själv




Lösögonfransar hör till, här är två par som jag kan tänka mig:

Luxe Black Lashes

Luxe Black Lashes

och

Sexy False Eyelashes with Crystal Stones

Crystal Stone lashes

båda paren kommer från My Divas Closet





QUEEN

Glittereyeliner från MUS i färgen Queen (den som står upp och ner på bilden)





Rött läppstift osar glamour i mina ögon...





Men ljusa glossiga läppar i kombination med sotade ögon är också ultra-glammigt!



Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0