Pret-tys bloggtema v.42

Veckans bloggtema på Pret-ty är: badvecka!

Jag älskar att bada badkar, vem gör inte det liksom?!  Tyvärr har vi inget badkar i lägenheten vi bor i nu, men det har däremot min mamma och pappa. Så varje gång jag åker till byn de bor i tappar jag upp ett hett bad och läser senaste Cosmo, avslappnande och lyxigt. Att ha ett badkar är nastan som att ha en liten oas som skänker lugn och avkoppling. När jag badar slänger jag gärna i en badbomb, några gamla hederliga badkulor, skum eller olja.


Lush är väl knappast ett okänt märke, och här hittar man massor av fräsande och bubblande juveler till badet.




Honey Bee badbomb innehåller honung och Aloe Vera, låter inte helt fel eller hur?!




Bubbelbiten French Kiss doftar ljuvlig lavendel och passar bra i badkaret





Body Shop är en stor favorit hos mig, och här hittar man riktigt ljuvliga grejer till badet, till exempel de här:


Spa WisdomTM Plunge and Purify Bath Soak är ett badsalt som är djuprengörande




Badpulver med doft av lavendel, Divine Calm Serenity Milk Bath Powder




Badskummed doft av papaya, det här doftar helt lovely!



Och för att göra tvålningen lite lite lyxigare kan man använda sig av en sån här:



Bilder lånade från Body Shop.



Kika in hos Satine så hittar ni den här flaskan:


Tadé massage och badolja med doft av jasmin



Hos Eleven finns bland annat det här:


Aquolina Pink Sugar Bubble Jelly Bath Foam




REN Moroccan Rose Otto Bath Oil






Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0