Spanat på Sally Hansen!

När jag skrev inlägget om maximum growth surfade jag givetvis in på Sally Hansens hemsida, och där upptäckte jag ett nagellack som också kommer i klick-penna. Jag vet att jag dissade maximum growth, men jag kan inte låta bli att bli lite nyfiken på det här lacket ändå. Jag har fortfarande lite sug efter pennorna från OPI, och trots att jag är skeptisk klickar jag säkert hem en penna om de skulle råka komma in på H2T någon gång.



Product Image


Nagellacket ska vara snabb-torkande och formaldehydfritt, låter bra. Än så länge finns det bara åtta färger, men det kanske kommer fler? Färgerna är: Clear Opal, Sheer Opal, Sheer Pink, Hot Pink, Orange, Red, Blue och Black.


 




Era kommentarer
Postat av: orchid

tror opi pennorna finns på kicks?

2008-10-08 @ 16:55:05
URL: http://orchid.devote.se
Postat av: Ida

Orchid: Joo, det gör de nog. Jag testade dem lite där i somras, men nu är närmaste Kicks ca 20 mil bort.. tråååkigt!

2008-10-09 @ 16:31:35
URL: http://lovelythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0