Budget tips!

Jag har återupptäckt Respons schampo, balsam och inpackning som faktiskt fungerar bra för mig. Det är den klassiska serien jag pratar om, inte de med olivolja eller körsbär.



Bild lånad härifrån.



Respons är löjligt billigt och jag köper det på Coop, så det är ju inte så fancy, om det är lyx man vill ha ska man nog leta efter något annat. Jag har läst att en del är kritiska mot de här produkterna, men jag tycker verkligen att om ni letar efter en billig men ändå bra produkt så ska ni prova dessa.
 
Mitt hår är tjockt, jag har många hårstrån och de är dessutom ganska grova. Jag har en hel del självfall och som så många andra med tjockt hår + självfall så är mitt hår torrt och känns lite sprött. Mitt jobb medför att jag måste tvätta håret varenda dag, och det skapar ju en del problem när jag redan har ett torrt hår från början. Jag använder Respons schampo och balsam varje dag och inpackningen en-två gånger i veckan. Håret blir härligt återfuktat, mjukt som silke och glansigt. Jag har provat massor av inpackningar; både dyra salongsmärken och märken man kan hitta i dagligvaruhandeln,och de här är absolut bland de bästa. Jag kan tänka mig att om man har ett något tunnare hår med finare hårstrån kanske de här produkterna är lite för tunga och lämnar en lite fettig känsla, men om ditt hår har liknande kvalitet som mitt så finns det ingen tvekan: köp köp!! Ca 23 kronor går en flaska loss på. Extra fint blir håret om du sitter med inpackningen i bastun en stund.




Era kommentarer
Postat av: Sminkan

Jag minns också att håret blev mjukt. Men jag tror den kliade på mig. Alltså att jag fick lite reaktion. men det kan ju vara för att jag var slarvig med att skölja ur.

2008-09-22 @ 18:14:51
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Min favorit också! Älskar löddret. :D

2008-09-22 @ 19:09:44
URL: http://bigmouth.se/yta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0