Penslar från Kicks

När jag gick en runda på stan häromsistens så såg jag att det var rea på penslar på Kicks, alltså deras egna penslar. Trots att jag har penslar som fungerar jätte bra så kunde jag inte låta bli, man vet ju aldrig, de här kanske är ännu bättre..





Slog till på ännu en foundationpensel i syntet, den gamla har på sista tiden fått sadla om och tjänstgöra när jag applicerar ansiktsmasker. Sen köpte jag även en blendingbrush i mårdhår. Kände inte så mycket på penslarna då de var så billiga, tror de gick på runt 120:-, utan köpte dem bara. Den mindre av dem är dock lite väl hård för min smak, men jag kanske vänjer mig vid den. Vi får se.



Blending brush




Foundation pensel



Era kommentarer
Postat av: inthemake

Sweet! har aldrig testat deras penslar...ska bli kul att höra vad du tycker :)

2008-09-17 @ 08:31:10
URL: http://inthemake.blogg.se/
Postat av: Sminkan

Jag föresrar också mjukare hår en mård för blending... Men mård är bra om man vill lägga skarpare konturer.

2008-09-17 @ 09:15:40
Postat av: Ida

inthemake: det blir första gången för mig med, ska provköra lite till innan jag skriver mer om dem



sminkan: jo den är lite hård att blenda med, och så är den ganska stor...hmm, ska ge den nåra chanser till. jag återkommer :)

2008-09-18 @ 13:33:46
URL: http://lovelythings.blogg.se/
Postat av: Ida

inthemake: det blir första gången för mig med, ska provköra lite till innan jag skriver mer om dem



sminkan: jo den är lite hård att blenda med, och så är den ganska stor...hmm, ska ge den nåra chanser till. jag återkommer :)

2008-09-18 @ 13:34:36
URL: http://lovelythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0