NOTD: Viva la Diva nr.74

Idag gjorde jag slag i saken och testade äntligen det blåa lacket jag fick av Julia.




Så här ser det ut på nageln, som vanligt utan blixt i dagsljus. Lacket har inget namn utan heter kort och gott nr. 74, och märket är alltså Viva la Diva. Lacket har metallicskimmer och färgen är en knallig blå, definitivt en nyans som drar blickarna till sig. Konsistensen är ganska tjock, det blir inga ränder av lacket men det är ändå lite för tjockt för min smak. Ett lager ger inte full täckning, så två lager är att föredra. Penseln är smal och lätt att hantera. Ett roligt lack som är lätt att ha att göra med. Kanske är de tlite för knalligt för min del, men kul att ha provat på ändå.



 

Ser ni vad coolt det är i solljuset?!



Era kommentarer
Postat av: Sminkan

Snyggt! Jag gillar blått!

2008-09-20 @ 20:25:57
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Camilla/TouchMyFace

Blått är så snyggt på naglarna! Själv måste jag köpa ett blått lack snarast!

2008-09-22 @ 00:41:38
URL: http://touchmyface.blogg.se/
Postat av: Ida

Sminkan: ja det är flashigt det här :) tror jag måste skaffa ett som är mörkare blått, så där svart/blått, fast det börjar nästan kännas lite uttjatat..hmm, får se hur det blir.



Camilla: det som är bra med det här lacket är ju att det är så pass billigt också, det gör ju att man kan prova fler färger för liten slant :)

2008-09-22 @ 16:00:52
URL: http://lovelythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0