IsaDora skuggor

IsaDora gör en del bra grejer, och en skuggkvartett som jag har köpt om och om igen är nr 35 Pearls



Skuggorna har en fin skimrig finish, de två översta fungerar fint som highlighters och på rörliga delen av locket, och kompletteras fint av de två nedre som är mörkare. När jag reser brukar jag försöka begränsa sminkpackningen, det är onödigt att riskera att skuggorna går sönder när de skumpar runt i bagageutrymmet i flygplanet och ibland får man helt enkelt inte plats med allt man vill. För sådana tillfällen passar de här skuggorna bra. De har kanske inte världens bästa hållbarhet men med primer under är de helt godkända; det är lätt att skapa både dags- och kvälls make-up med den här kvartetten och färgerna passar de flesta personer och tillfällen.




Swatch på skuggorna, som ni ser är den vita riktigt välpigmenterad, det är också den som är favoriten av dessa skuggor. De andra är inte riktigt lika vassa, men de är fina ändå.



Era kommentarer
Postat av: Makeuponista

Jag gillar Isadora´s skuggor, har en som heter Pearly minerals, lika tjusig som din! :)

2009-08-12 @ 11:22:24
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Postat av: Ida

Makeuponista: den ska jag kika närmare på! :)

2009-08-15 @ 11:45:37
URL: http://lovelythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0