Mumsigt för kroppen

Jag har en liten faiblesse för söta, mumsiga dofter i duschgel och lotion. Inte så där kväljande söta som billiga parfymer kan vara, utan så där underbart mumsigt bakverks-aktigt. Här är två olika set som tilltalar mig lite extra just nu:

A Diet You Can Live With


Bild lånad härifrån.


Det här är ett set med tre flaskor från Philosophy, varje flaska kan användas som duschgel, schampo eller badskum och få dina tanakar att vandra till härliga bakverk och kök fyllda med läskande dofter och syner. De tre flaskorna innehåller väldoft i form av: Pink frosted layer cake, Creme bruleé och Classic fudge cake.



Chocolate Cupcake Collection


Bild lånad härifrån.


Okej, det här är inget set, men en kollektion och självklart vill jag ha hela så då blir det ju ett set  ;)

Dylans Candy Bar Chocolate Cupcake Collection innehåller shower gel, candy butter cream, ice cream sugar scrub och body smoothie lotion.



Era kommentarer
Postat av: inthemake

Ahh Dylans Candy Bar Chocolate Cupcake Collection låter ju jättespännande ;)

2009-02-19 @ 09:20:28
URL: http://inthemake.se
Postat av: Ida

Inthemake: visst gör den? den ser spännande ut också. chokladprodukter balanserar på en fin linje mellan kvälmande och fantastiskt, självklart måste jag ta reda på vilken kategori dessa tillhör ;)

2009-02-19 @ 21:01:28
URL: http://lovelythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0