Viva la Diva nr34

Här kommer en NOTD med ett lila lack från Viva la Diva som har det fantasifulla namnet nr.34.



Här är en bild under lysrörens sken. Som ni ser är det en ganska ljus lila färg, med lite metallic-feeling.

       


Här ser ni två bilder till, en i kallt dagsljus och så en till under lysrör.



En med blixt också. Här ser man att lacket drar mycket åt cerise i vissa ljus, då ser det mer cerise:t än lila ut. Men i vanligt ljus inomhus så ser det mer lila ut, lite som en kameleont.

Lacket är ganska tunnt i konsistens och det ni ser är hela tre lager + baslack, ändå täcker det inte helt. Det är fint, men det är inte värt allt jobb i mina ögon. Färgen är inte helt rätt för mig heller, då är Scratch Amethyst mer i min smak.



Era kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va fint lack! Själv har jag mitt favvo-lack på mina tånaglar just nu Mavala-Satin, grymt läcker! Har du sett den?

2009-02-19 @ 20:26:27
Postat av: Peter

Mavala-Satin sitter på tånaglar just nu ska måla naglar med Mavala-Ruby om en liten stund! ps inlägget ovan=Mitt.

2009-02-19 @ 20:30:19
Postat av: sandra

snygg färg! men du måste nog öva på att måla nagellacket :P

2009-02-20 @ 17:13:12
URL: http://marinoni.blogg.se/
Postat av: Anonym

Peter: vad kul att du gillar det, det finns nog på lindex och åhlens så det är rätt lätt att få tag på, prova det! :) har helt missat satin men ska spana in det så fort tillfälle ges



Sandra: vad kul att se att du lägger så mycket kraft och energi på att vara trevlig, du måste ha mycket att göra på dagarna

2009-02-20 @ 17:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0