Andra premien från Damernas Värld

I veckan trillade min andra premie från Damernas Värld ner i lådan. Jag fick SATC filmen och ett lipgloss från FACE.



Glosset heter Jasmine och är beige-rosa aktigt. För mörkt för att vara nude på mina läppar, men helt okej ändå.




Era kommentarer
Postat av: Sandra

Okej! Tack så mkt för svar! Ja, jag har en beställning jag skulel vilja göra för 1000 kr, då kanske de är ganska stor risk för tull.. ja verkligen surt de där med tull avgift, precis är ju erkligen jättebilligt där. Så länge de bara är 100-200 kr extra så äre väl lungt men är rädd att de blir mkt mer än så. Men kollade på tullverket o där stod de ngt om skönhetsartiklar hade 0% tull, men jag är inte så insatt i det där så jag vet inte hur man ska tolka det.Tror jag msåte kolla upp de där med tullen lite mer så man vet vad man ger sig inpå! Men super, har fått lite mer kött på benen nu iaf!

2009-01-05 @ 20:20:10
URL: http://ildapilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0