Lancôme Pink Irreverence

fick jag möjlighet att klämma och känna på när jag var i Spanien. Snubblade över produkterna i en beauty butik och hjärtat slog genast ett extra slag.



Alla bilder jag har sett har känts så lockande, skapat ett litet sug och massor av nyfikenhet. Men irl så föll jag inte riktigt för produkterna, tyvärr. Skuggorna är lite mer rosa/lila än på bilderna tycker jag, vilket gör att paletten inte är fullt lika användbar för mig. Visst, läppstiftet och det knalliga rosa glosset är fina, det känns dock som att jag har sett det förut. Svarta glosset är snyggt i förpackningen, men ändå inget jag skulle använda så mycket. Roligt att testa men inte mer än så. Däremot var svarta nagellacket mycket snyggt!

Det här var mitt första intryck, kanske ändrar jag mig när produkterna landar i Kicks butikerna och jag får undersöka dem lite mer.



Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0