Pret-ty tema v.4

På sista tiden har jagmissat en del bloggteman på Pret-ty, men den här veckan tänkte jag haka på. Temat denna vecka är: Lila! Vilket passar mig utmärkt, jag älskar lila. Skuggor, lack, inredning, kläder... ja, lila är en fin färg som passar det mesta.



Här ser ni Sratch Nails Amethyst. Visst är det tjusigt? kika inte så mycket på att det är lite suddigt, kolla in färgen i stället. En väldigt fin lila är det. Lacket fick jag i Pret-tys julklappsbyte, och det visade sig vara en fullträff. På denna bild har jag använt blixt.

   

Dessa bilder är tagna under en lampa utan blixt. Det är så svårt att hitta bra ljus så att färgen kommer fram på rätt sätt nu på vintern. Den stora bilden med blixt visar nog faktiskt färgen bäst, den ser lite för varm ut på de här två bilderna, men istället syns det lilla skimret som faktiskt finns i lacket bättre här.

I övrigt är lacket snabbtorkande, här behövs inget Rapidry. Penseln är ganska smal och lite pilligare att måla med än tex OPI's penslar, men den gör det lättare att komma åt tex på sidorna på lillfingret. Ett lager lack är det ni ser här, fullständigt täckande och helt perfekt. Ett riktigt bra lack!




Era kommentarer
Postat av: Sminkan

Verligen fint lack! Vacker färg!

2009-01-24 @ 22:19:14
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Ida

Sminkan: Tack! det torkade superfort också, stort plus!

2009-01-25 @ 14:51:14
URL: http://lovelythings.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad kul att du gillade det och att jag kunde introducera nåt nytt i din skönhetssamling!

2009-01-25 @ 19:57:16
Postat av: Ida

Piraya/Anonym: Tusen tack igen! :)

2009-01-25 @ 21:04:55
URL: http://lovelythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0