Pret-tys julklappsbyte

Jag var med i julklappsbytet som fanns på Pret-ty, rolig idé och spännande att se vad alla fick :) Min jultomte var så klart hemlig, men när jag öppnade klappen förra i veckan såg jag att det var Piraya. Jag blev väldigt nöjd med allt, tack snälla Piraya!

Här kommer lite bildspam på klapparna



På bilden ser ni en scrub, en hemlig ask, ett nagellack och ett par fina örhängen som hon gjort själv. Med i klappen men inte på bild fanns också thé. Ser ni att hon har skrivit små gulliga lappar med en kommentar till varje klapp? Jättekul idé!



En sockerscrub med redberries, luktar mums. Har inte hunnit prov-scrubba än men det kommer.



Ett tjusigt lila lack från Scratch nails som heter Amethyst.



I hemliga asken hittade jag tre lipbalms som doftar ljuvligt!




Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0