Ingen mera efterfest?

Är på lite semester ännu, men har bytt Bulgarien mot Sverige. I alla fall så sprang jag in på en salong för att köpa nytt schampo och en ny inpackning (jakten går ju vidare!) och även en ny After Party från Bed Head som verkligen är en av mina favorit produkter när det kommer till styling, helt fenomenal. Döm om min förvåning när den trevliga frisören informerad emig om att After Party ska sluta tillverkas! Tappade hakan, hur kan man besluta något så dumt? Salongen hade sålt slut på alla sina flaskor och rekommenderade en annan produkt som tydligen ska vara After Partys efterträdare och ersättare.

              Bed Head Dumb Blond Smoothing Stuff                       

Här ser ni Bed Head Dumb Blonde Smoothing Stuff, ska denna ersätta...       Bed Head After Party

...underbara After Party?


 

Bilder lånade från Lyko.se




När jag frågade mer om det här så blev frisören en liten aning tveksam men backades upp av en annan som bekräftade historien. Hm.. Kommer som vanligt inte in på TIGI's hemsida (tycker att den ofta fungerar dåligt..) så jag har inte fått det bekräftat. På Lyko.se kan man fortfarande köpa After Party och de nämner ingenting om nedlagd produktion. Jag ska köpa på mig en flaska eller två bara för säkerhets skull ändå!






Psst... klart jag köpte Dumb Blonde på salongen, luktar ljuvligt och verkar hittills väldigt lovande! Den ena behöver ju inte utelsluta den andra?! ;)





Era kommentarer
Postat av: A

jag mbehöver också ny hråvård :D bulgarien, såå najs

2009-07-24 @ 15:08:02
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Ida

A: det är lite knepigt att hitta produkter som uppfyller alla krav man har, än är jag inte riktigt nöjd men så småningom hittar man väl rätt! :)

2009-07-27 @ 19:56:07
URL: http://lovelythings.blogg.se/
Postat av: Sublim

Ursäkta en okunnig, men till vad använder man After party? Är det en inpackning?:S

2009-08-01 @ 00:16:29
URL: http://www.sublimt.se
Postat av: Ida

Sublim: det är en sjukt bra stylingprodukt som ger en fin finish, den ger glans och tämjer de där förhatliga småhåren som gärna vill vara flygiga och frizziga, dessutom luktar den underbart. den fungerar fint efter dusch och fön men också dagen efter, om man inte orkar fixa mycket men vill ge håret lite "liv", after party liksom ;)

2009-08-01 @ 21:52:44
URL: http://lovelythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0