Kérastase Masquintense



Här är en inpackning som jag har använt i ca tre månader nu. Förväntningarna var skyhöga på denna och kanske är det därför jag blir lite besviken. Håret blir mjukt och fint, det måste jag erkänna. Men lukten är jobbig (lite stickande örtig på nåt sätt), konsistensen är lite för tjock vilket gör att den inte känns superdryg och priset är framförallt högt. Gav en bit över tre hundra för denna och då förväntade jag mig mycket bra resultat, fantastiskt till och med. Jag är nog lite orättvis mot den här inpackningen, men jag är helt enkelt en smula besviken. Förresten känns det som att håret blir friskt för stunden, men inte som att inpackningen går in på djupet. Resultatet försvinner liksom efter nästa tvätt. Jag kanske måste använda schampot i samma serie också? För det gör jag inte nu, det kanske är det som stör och förstör. Fast schampot jag använder är ju onekligen ett bra schampo från en salong det med. Hm...

Jakten på den ultimata inpackningen går vidare!



Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0