Åhhh...Bubble Shack!

Kikade in hos Eleven och såg dessa godingar



Bild lånad från eleven


Känns svåra att motstå. 3 -in- 1 tropical bodywash med aloe vera och jojoba, handtillverkade i Waiawa Valley, O'ahu på Hawaii. Bara beskrivningen låter ju himmelsk och exotisk. Dessutom finns det hela 22 st. olika dofter. Har inte sniffat på någon irl men av beskrivningarna så är nog dessa tre mina favoriter:

  • Epic Nectar

  • Massiva vågor av mango, persika & aprikos.

  •  

  • Grass Skirt Holiday

  • Papaya, ananas, exotiska tonkabönor & sjögräs.

  •  

  • Lilikoi Shave Ice

  • Azukibönor, vaniljglass & Lilikoi Shave Ice.

  • eller kanske

  • Chocolate Malasada

  • Dekadent choklad & kanelsocker.


  • eller

  • Ku'u aku to Relax

  • Tuberose, Honeysuckle, Lilac & Kauai Spray Roses.

  • ja ni ser, det går inte ens att välja, alla låter underbara! De innehåller ekologiska ingredienser och är fria från sulfater också. Låter inte illa, eller vad säger ni?




    Era kommentarer
    Postat av: CrazyNails

    Choklad och kanel undrar hur den kombon luktar? Förmodligen choklad och kanel...ja du vet hur jag menar:D

    2009-06-21 @ 14:06:09
    URL: http://crazy-nails.blogspot.com/
    Postat av: Ida

    Crazynails: jo jag fattar :D det känns spännande, man vill så gärna få sig en liten sniff irl!

    2009-06-25 @ 01:21:31
    URL: http://lovelythings.blogg.se/
    Postat av: Therese

    Epic Nectar är min favvo! Har provat några stycken från BS, bl a Grass Skirt Holiday, den är sådär tycker jag, Epic Nectar är fruktigare! Ska prova Lilikoi Shave Ice nästa gång jag beställer

    2009-08-14 @ 12:33:02
    URL: http://thereselundell.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0