Lila Dior och Lancôme i tub

Kommer ni ihåg när jag var i Luleå och blev sminkad av Suzanna Lopez?  Det var ju ett tag sen nu och jag har fortfarande inte visat er vad jag fick med mig därifrån, so here it comes.




Som gåva fick jag en fin palett med tre skuggor och två gloss i rosa-lila nyanser. Skuggorna ser ni till vänster och de två glossen till höger. Speciellt skuggan allra längst till vänster föll mig i smaken. Kul med en present också, speciellt när paletten kom i en fin sammetsklädd påse, kändes verkligen lyxigt! Lite jobbigt är det med gloss och skuggor i samma palett, men man får vara noga med renligheten bara så går det nog bra




Jag köpte även en penna, det här är en kohlpenna från Dior (så klart), som fungerar perfekt som inliner. Jag använder den innanför övre fransraden (alltså måste man lyfta locket lite för att måla dit ett streck, lite kittligt men ack så snyggt!) om ni förstår vart jag menar. Den sitter brrra och irriterar inte ögonen alls. Perfekt svärta också. Vad mer ska man säga? I like it.
Dessutom gav jag hela trettio kronor för den, haha, nästan som ett skämt. Fast bättre. Trettio pix liksom.

Ja okej då, att bli sminkad av Suzanna kostade 150:-, och de pengarna fick jag tillgodoräkna mig när jag köpte en produkt från Dior, pennan kostar 180:-; you do the math.




Av tjejerna som jobbade i butiken och stod i kassan fick jag även två foundationprover, dock från Lancôme. Ganska stora var de för att vara prover, de är tuber och inte såna där tråkiga små påsar. Två gratis produktprover alltså, sånt gillar vi.



Era kommentarer
Postat av: Inthemake

Härliga grejer :)

2009-03-30 @ 09:02:00
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0