NOTD: blå Nivea

När jag köpte Nivea glossen passade jag även på att fynda ett nagellack. Det är en liten flaska och lacket heter just Colour Mini, tyvärr kommer jag inte ihåg namnet på just denna nyans men det finns inte så många Colour Mini- lack så det går inte att ta fel på om ni ser det i affären.




Det jag var ute efter var riktigt mörkt blåa naglar, ungefär som på bilden ovan. Allltså jag ville att det skulle se så mörkt ut i solljus, och ännu mörkare inomhus i lampsken osv. Flaskans innehåll ser ganska lovande ut..



Och den här bilden är väl godkänd, lite ljus kanske. Men snyggt ändå. Problemet är bara att under 90% av tiden ser inte lacket ut så här, utan så här....




Tada! väldigt blått måste jag säga, och inte det jag var ute efter. Tror att lacket stannade på naglarna i två timmar, sen lackade jag om. Det är helt enkelt ingenting för mig, så nu åker det ut på Pret-tys bytesplats.



Era kommentarer
Postat av: Peter

Jag har också ett Nivealack som är ett lila nr 56 red sparkle, provade precis på en nagel var ju i somras jag köpte detta lack. Jag tänkte måla om naglar o tånaglar i eftermiddag funderar då på detta lack. Vilket/vilka favoritlack har du?

2009-03-29 @ 10:25:17
Postat av: Peter

Mitt lack är också Nivea colour Mini!!

2009-03-29 @ 10:26:44
Postat av: Ida

peter: jag tycker att red sparkle låter vackert, satsade du på det? jag gillar ChG Ravishing Dahling och OPI An affair in red square, båda röda lack som är riktigt tjusiga på sitt sätt :)

2009-03-31 @ 18:03:58
URL: http://lovelythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0