Rouge swatches

Här kommer efterfrågade swatches på de tio rougen från paletten jag köpte från e-bay nyss. De är inte helt perfekta, men damn vad svårt det var att få till bra bilder idag.



Vi börjar med en bild på paletten...




De fem rougen på översta raden. Det i mitten är toppenfint och blir inte lika knalligt egentligen, jag tog i lite bara så att det ska synas på bilden.



Här är de fem på nedre raden, det som är närmast på bilden är det som är längst till vänser i paletten och sen fortsätter de i samma ordning som i paletten. De två som är mörkast är ganska knepiga i konsistensen, de vill gärna smula. De andra rougen är inte alls lika smuliga och jobbiga, de är mer lättarbetade. Knepig bild förresten, lustig vinkel, men ni ser ju färgerna i alla fall :)



Era kommentarer
Postat av: Inthemake

WOW den översta i mitten var ju helt gudomlig...:P

2009-03-20 @ 13:03:02
URL: http://inthemake.se
Postat av: Kerstin

Otroligt fina färger! Jag blir väldigt köpsugen! Undra om detta märke finns att beskåda i butik i staterna?

2009-03-21 @ 09:22:18
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com
Postat av: Ida

Inthemake: jo den är riktigt tjusig, helt klart favoriten



Kerstin: paletten är märkeslös, man kan ju köpa den via Coastalscents (som inte har några butiker utöver internet) men det här är exakt samma och jag köpte den som sagt på e-bay mycket billigare. mitt tips är att du kollar e-bay!

2009-03-22 @ 09:47:42
URL: http://lovelythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0