Spanat: Guerlain



Bild lånad härifrån.




Bilden här ovan har nog de flesta av er redan sett massor av gånger, men visst ser skuggorna fina ut? Jag känner mer sug efter den här än efter Lancomes palett i vår, trots att Guerlains palett här ovan faktiskt är från förra årets kolletion. Men det var inte skuggorna jag tänkte lägga fokus på, utan detta:

KissKiss Gloss


Bild lånad härifrån



Det här är ett gloss som heter Kiss Kiss, och det ser ju fint ut, men inte speciellt ovanligt. Men....

Pomme du Desir 806 


det gör den här färgen! Hittar ingen bättre bild, men jag såg den i en tidinig och glosset ser superhärligt ut! Fruktigt, glatt, lite guldskimmer.. ja helt perfekt för våren! Färgen heter Pomme du Desir 806 och beskrivs som "pale golden green shimmer". Jag tror inte att det blir speciellt grönt på läpparna, utan bara skimrar vackert, men bara synen av detta gloss i väskan skulle göra mig glad. Just den här nyansen är en LE och finns alltså bara i vår.



Era kommentarer
Postat av: P'ssion Emelie

Nej glanset blir inte grönt men det skimrar mycket i grönt. Det kan nog bli en snygg effekt ovanpå ett läppstift i en annan färg.

2009-03-08 @ 21:50:30
URL: http://www.pssion.se
Postat av: inthemake

Ser jätteintressant ut!

2009-03-09 @ 10:29:31
URL: http://inthemake.se
Postat av: Ida

P'ssion Emelie: aha, tack för infon,det låter spännande. ser fram emot att få chansen att testa lite irl, det ser iaf väldigt läckert ut :)



Inthemake: visst gör det?! det ser nästan lite mumsigt ut.. ;P

2009-03-09 @ 18:12:18
URL: http://lovelythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0